WoonAdviesTeam 2021 TurflijstHoofdcategorie *Actuele BijzonderhedenBetalingenCollega's en RelatiesKlachten en ontevredenheidssignalenDuurzaam Onderhoud en NetwerkpartnersOverlast, Zorg, LeefbaarheidTILVerhuur/MutatieWonen Limburg Accent Betalingen *AanmaningAchterstand/regeling/storneringBetaallinkBetaalwijze/datum wijzigenBetalingskenmerk of -gegevensDoorverwezen naar deurwaarderEindafrekeningHuurtoeslagHuurverhoging/verlaging/bevriezingIs mijn huurbetaling binnen?Opbouw huurprijs/huurspecificatieServicekostenStookkostenVoorstandOverig Actuele Bijzonderheden *Openingstijden BW PanningenActies uit In de Buurt Van....Energie/GasprijsOverig Collega's en Relaties *Collega die vraagt naar collegaCorporatieCrediteurenEnexisGemeenteNetwerkpartnerPolitie vraagt naar mdw WLPersVerkoper / AquisitieOpeningstijden/adres buurtwinkelOverig Klachten en ontevredenheidssignalen *Nieuwe klachtBestaande klacht (V0 of V6)Ontevreden reparatieverzoekOntevreden communicatieNiet tevreden over schoonmaak complexNiet tevreden over groenonderhoud bij complexNiet tevreden over energieproject/zonnepanelenOntevreden over handelen WLOntevreden over handelen KPOntevreden over medewerkerOntevreden over verhuurOverig Duurzaam Onderhoud en Netwerkpartners *Geen resultaat bij NP, bewust gebeld naar WLNaast DO melding nog andere vraagOnterecht terugverwezen door NPVerkeerde keuze gemaakt in menuBKT (v/h VGBO) Geriefverb., WMO, ZAVVerzekeringen en schadesVergoedingenVragen over planning/lopende uitvoeringOverig Overlast, Zorg, Leefbaarheid *Afval en rommelBuren ruzieBedreigingenDiefstal en vernieling / vandalismeGeluidsoverlastGroen onderhoudHennep/DrugsHuisdieren overlastOngedierteSchoonmaakStankoverlastVerwaarlozing woningWoonfraudeWijk/ComplexbeheerZorgOverig PO, energieprojecten en zonnepanelen *KlachtenVergoedingenVragen over planningVragen over lopende uitvoeringZonnepanelenOverig TIL *BlokkadeInleveren / uploaden stukkenInlogproblemenInschrijvingOp welke plek ben ik geƫindigd?Uitgeschreven/Niet tijdig verlengdUrgentieVerkeerde corporatieVerlengen inschrijvingVragen over bezichtigingWaarom ben ik afgewezen?Wacht op bericht WoonserviceWel/Geen interesse in de woningWoningaanbodOverig Verhuur/Mutatie *Bijzondere doelgroepenGouden HuurderHuuropzeggingIntakeInwoningKopie huurovereenkomstMeterstandenMijn Wonen Limburg portaalNieuwbouwOntruimingOvernamesParkeerplekken en garagesPlattegrond/WOZ-waardeSleuteloverdracht/Tekenen huurcontractVerhuurdersverklaringVerkoopVragen vertrekkende huurderWoonwagensWoningruilWijzigen tenaamstelling (overlijden/scheiden/medehuur)Overig Wonen Limburg Accent *Aanbod/WebsiteBezichtigingHuuropzeggingInleveren/uploaden stukkenIntakeOvernamesSleuteloverdracht/Tekenen huurcontractVragen vertrekkende huurderVerhuurdersverklaringOverig Herhaalverkeer? *Ja klant heeft al eerder contact gehadNee klant belt voor eerste keer met deze vraagKlant belt weer maar 24 uur zijn nog niet om Oplossing *Zelf afgehandeldDoorverbonden naar 2e lijnTerugbelverzoek aangemaaktHerinnerings terugbelverzoek verstuurdNieuwe taak aangemaaktDoorverwezen naar externe partijBelt zelf terug of stuurt mail